Canım çok haklisin. okadar yapma her isini, kendi kul hakkına girme. Sürekli vere vere olmaz bu iş. Alman gerek bazende yoksa yaptığın iyilikler seni üzmeye başlayacak, 10 yaş olması onu biraz daha olgun yaptığı için seni anlayamaz. Bu duyguları ona anlatdinmi? Hem erkekler kucağına almadan babalık hissedip anne karnında sevemiyor genelde.