Merhaba sevgili anneler 🤗 35+3 haftalık hamileyim normalde bebeğimin hareketlerini son birkaç haftadır az az hissediyordum doktor artık büyüdüğü için normal dedi ama bugün sabahtan beri çok hareketli sanki karnımı delip çıkacak 🤦♀️ ayrıca sol tarafa kasığıma doğru toplanıp kalıyor sizde de böyle bir şey oluyor mu? Normal mi acaba?