dudud Canım hayırlı olsun Rabbim size bağışlasın inşallah 😊
Sütün gelmemiş olsa dahi emzir o emdikçe sütün iniyor 😍
Ve mamayı kesinlikle silikon uçlu kaşıkla ver biberonla verirsen memeni tutmama ihtimali yükselir,bizde öyle yaptık çok şükür çabuk atlattık. Ben de sezeryan olduğum için her ihtimale karşı kaşığımızı önceden almıştım 😄
Doktorun izin verdiyse eğer ılık suyla göğüslerine masaj yap sütünün inmesine bi nebzede olsa yardımcı oluyor 😌
Sağlıkla büyüsün inşallah meleğin 😍