Merhaba kizlar detayli usg de cinsiyetimizi ogrendik sonunda zorda olsa gosterdi benim minik keçim 🤗🥰 doktor %100 erkek dedi kendi doktorum degil baska doktor yapti detayliyi cuma kendi doktoruma gidecegim o gorememisti bir turlu. İlk bebegim annw icin cinsiyet zaten farketmiyor ama bende hic farketmiyor sizce sonrasinda bir degisiklik olurmu yani artik alisveris yapmak istiyorum doktor %100 dedi ama hata payi olmaz degilmi detayli usg de ?