Cerenn48 BusraUras öyle bı his ki bu ben biraz fazla süslü falanimdir normal hayatımda bunlar başıma gelince baya böyle karalar bağlarım ama bebeğimi düşünmekten bakımı düşünmüyorum şuan şaşkınım kendime 😂😂
2sy Cerenn48 bende de cok fazla ben cikti. Zaten vardi iyice artti hamilelikte. Hic sevmiyorum ozellikle et beni :( kararma olmadi bende ama hamilelik sonrasi benlere bir mudahale sart oldu
MDT Cerenn48 yaktırmak çok basit bir işlem ben yıllar önce bir tane yaktırmıştım. Korkmanıza gerek yok 🤲🏻
MDT Cerenn48 başlarda sivilce zannetmiştim yara yapmıştım 🤦🏻♀️Şimdi alıştım sayılır.Bebiş ek gıdaya geçene kadar düşmezse çaresine bakacaz artık. Her geçen gün büyüyor çünkü
MDT Cerenn48 biraz acıyor illa ki ama ağda acısı ondan daha fazladır Ben yaktıralı 5 sene falan oluyor. Belki şimdi daha acısız cihazlar çıkmıştır
biblolu25 Benim de boynumda koltuk altında kararmaları oluştu birde boynumda küçük et benleri çıktı İnşallah geçer dogumdan sonra Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa 🥰🧿
Cerenn48 biblolu25 amin canım inşallah sağlıkla gelsin bebeklerimiz bı şekilde hallederiz hepsini ❤️☺️
shinemuu biblolu25 Benimde boynumda küçük küçük 20 ye yakın vardır. Kilo aldığım için çıktığını düşünmüştüm. Meğer hamilelikten kanaklıymış. İyi ki karşılaştım bu postla. 😅