hical Merhaba sevgili anne ve anne adayları ben 32+3 haftalik hamileyim ve her gün şiddetli karin agrim var sözlerde bu sorun yasiyormusunu yada doktorunuza sordunuz mu acaba bilginiz var mi bu konuda
asllakts hical ben 30 haftalığım gaz sancısı gibi karın ağrım oluyor ilk gebelik olduğu için acaba diyorum doğum sancısı falan mı erken doğum mu ama olsa yerimde duramam heralde:)
Mom080 hical doktorum dinlenince geçmeyen ve uzun süren ağrın olursa mutlaka gel demişti siz de şiddetli ve her gün diyorsunuz bir doktora görünseniz daha iyi olmaz mi
hical asllakts benimde adet sancısı gibi oluyor gaz sancısı gibi olunca benim doktorum yürüyüş yap iyi gelir demişti daha önce
hical Mom080 evet hakliain isde 2 hafta var gitmeme doktorumu arayip danismadimda nasilsa gidicem diye
hical Larinnaz bende de enfeksiyon çok ilac kullaniyom gecer gibi oluyor ilaclar bitince tekrar basliyo
Ecemyldrm Larinnaz evet bende 32+3 haftalığım acile ağrıyla gitmiştim geçen hafta idrar yolu enfeksiyonu çıktı