Dilekagrgn nilvay bende organik hindistan cevizi yağı kullanıyorum sürerken cok güzel kokuyor ama biraz geçtimi leş gibi oluyor tenime siniyor kıyafetim bile berbat kokuyor ☹️ Acaba sizinde öylemi yoksa benim yağdamı sorun var
nilvay Ben bir sorunla karşılaşmadım. Diğer kozmetik ürünlerinden ne olursa olsun daha iyi olduğumu düşünüyorum. Hiç çatlamadım üstelik. Arada göğüs uçlarına da sürüyorum.
CansuDemir Sebamed çatlak kremi, hindistan cevizi yağı, madecassol pomad. Lierac alcaktım vazgeçtim.2 arkadaşım kullandı bol bol ve çatır çatır çatladı. Zaten ailemde teyzelerimde annem ananemde çatlak var.Benim daha ergenlikten bile var hafif kalçada filan.Fay hattına dönmeyecek şekilde devam etsin benim için kafi 😂