aysee_arslan Kızlar idrarınızı yaparken yanma oluyo mu enfeksiyon bi türlü peşimi bırakmıyor🤦♀️ geçiren var mı bunu
Mom080 aysee_arslan bende de vardı o sorun günde 3 lt su içmeye başladım iki gün önce test yaptırdım hayatımda ilk defa idrar tahlilim sorunsuz çıktı 😅😅 anladım ki su çok önemliymiş 👻👻
hlnrzmra1807_ Bende tüm enfeksiyonlar sırasıyla aktifleşiyor ve bitmek bilmiyor günde 3 litre su tüketiyor bolca dinleniyorum çok faydası oluyor öneririm canım 🌸
aysee_arslan hlnrzmra1807_ valla canım benda daha yeni atlattım Antibiyotik kullandım gene tekrarladı kasık agrım var bidee bıktım artık
hlnrzmra1807_ aysee_arslan 3 aydır yatarak gebelik geçiriyorum bugünlerimize şükürler olsun sağlıklı olsunlar da geçer elbet güzel anne 🌸
Damlada91 aysee_arslan gebelik sekerin felan yoksa olmaz cnm doktoruna sor istersen yinede bende kullaniyorum arastir hem netten de
Mom080 Fatmanesli benimde çok sıkıntılıydı bol bol su iç bi de ben kum bile döktüm ilac kullanmadım su ile atlattım
Fatmanesli Mom080 ne güzel ben antibiyotik kullanmama rağmen dahada yükseldi intihap bol su içmeye başladım 2 gündür umarım bende atlatirim .🤲
Cnsemrh Kızlar bende bi kaç gündür idrara çok sık gidiyorum. Ama az az geliyo yanma ağrı vs yok.acile gittim bugün idrar tahılı temiz dedi doktor peki neden böyle oluyo 15 dk bir wcdeyim ve az az geliyo 36. Haftalığım yarın kendi druma randevum var