RabEm Kızlar 34.haftamdayım ve bu ara çikolata isteğim arttı.Gebeliğimin başlarında hiç yemek istemiyordum şimdi çok istiyorum günlük yiyorum 😒 napcam
Seyda2425 Hafissee ya bitter beni kesmiyor ki illa sütlü fındıklı olacak ve bir parça değil bir tablet 😀😀😀😛😛