Fado iki gün önce yaptırdım açlık şekeri normaldi, tokluk şekeri sınırın biraz üzerinde çıktı. Dahiliye doktoru üç gün normal beslenme düzeninde şekerini ölç eğer yine sınırın üzerindeyse bir hafta diyet deneyeceğiz dedi. Ekmek, pirinç, makarna, karpuz vb şeyler yasak olacakmış