Ceylan344449 poyrazinannesi3547 triodi aldıktan sonra en az 2 saat yemek yememeniz ve başka ilaç almamaniz gerekiyor yoksa etki etmiyor bilginiz olsun
Bahardali Ceylan344449 yarım saat 2 değil. Yarım saat içerisinde çay kahve veya başka ilaç almamanız lazım. Yemek yiyebilirsiniz.
SevincGancali Gamze-34 bana da doktorum doğuşa kadar kullanmamı ve her ay tahlil edilmeli olduğunu söyledi
fatmakolay Ben de kullanıyorum hem de 1.20 düştüğü halde ilk ayımdan beri kullanıyorum 25 mg inş bir zararı yoktur 24. haftamdayım
Ysmnbl Gamze-34 Bende kullanıyorum şuan 31+5 im hala devam ediyorum tahlillerim de tiroid düzelmiş ama gebelik boyunca kullanıcam bi sakıncası yok doktor öneriyor çünkü hamilelikte oluşan bisey bebislerimiz dünyaya gelince inş kullanmayız
___konul666 balbocegim27 bende hamile kaldığım günden beri kullanıyorum her ay kan tahlılerıme bakılıp öyle doz ayarlanıyor ben euturox 125 mg içiyorum
balbocegim27 ___konul666 bende euturox 25 le başlamıştım hamile kalmadan önce 75 e kadar çıkıldı yeterli gelmeyince levetron 100 e geçildi
Hanife32 Gamze-34 şuanda kullanıyorum hem hamilelikte hem de Doğumdan sonra kullandım bebeğimi de emzirdim hatta kadın doğumcuya da sormuştum sakıncası olmadın diye yok olmaz dedi
Bahardali Gamze-34 aksine yararı var ben 31. Haftadayım normalde de kullanıyorum. Gebeyken ekstra atlamamaya dikkat ediyorum. 125 mg kullanıyorum
Ceylan344449 Bahardali benim 5 altina düşmüyor doktorum dedi bide sabah erkenden gerekirse ic uyu kalkınca kahvaltını yaparsın dedi ama en az 2 saat bisey yemem lazım canim
Nurssss vi_contes artmaz bence ya 2 .30 trodim doktor çok iyi dedi ilk ay bugun yine baktırdım 30 haftalıgım yine 2 30 aynı çıktı
vi_contes Nurssss gebelik durumunj bilemiyorum ama ben troid hastasiyim değerim 2.90 ve doktorlar ilaci bıraktırmıyor artar diye ondan öyle dedim yani
Bahardali Ceylan344449 bende yıllardır endokrin kontrolündeyim. İlk oğlum tüp bebek bu doğal oldu.. yıllardır kullandığım ilaç. Her doktor farklı bilgi veriyor demek