Haticesari35 Evet anneler e bebekten neler aldınız yeni doğan bebekler için bizimlede paylaşırmısınız ?
Asyaerciyes Haticesari35 kıyafet almadım onları LCWaikiki den aldım ebebekten temel ihtiyaçlarını aldım
Aysekoroglu Haticesari35 10 şu hastane çıkışı 3 lü alt üst takımlar tulum eldiven çorap zıbın bebek yeleği pişik kremi göğüs pedi emzirme örtüsü puset örtüsü bebek şampuanı gibi birsürü ihtiyacımı oradan aldım
Babyyyymother Haticesari35 hastane çıkışları,zibinlar,kiyafetler,muslin örtüler,agiz mendiller,bebek arabasi,puset,anakucagi, şampuan,deterjan hepsi e bebekten
Papatya-34 Haticesari35 elektrikli ana kucağı , beşik , banyo takımı , oyun halısı , mama sandalyesi biberon takımı avent , emzik , reflü yatagı
Asyaerciyes Haticesari35 şampuan ıslak mendil 1 koli aldım indirim vardı emzirme yastığı müslin bez tırnak makası tarak küvet filesi biberon emzik önlük mama kabı göğüs pedi göğüs için sanırım kalkan oluyor şeffaf alt açma örtüsü pamuk altını temizlemek için pişik kremi çanta oyuncak rezene emzirme gece çayı bunlar aklıma gelenler 🙂 deterjan ve bezi de Migrostan aldım
Aysekoroglu Haticesari35 birde uni baybynin vücut losyonunu aldım çok güzel bebek yağı gibi yapış yapış da olmuyo
Babyyyymother Haticesari35 baby me nin erkek bebek için olan şampuanı ni aldim aynısının kiz bebek için olanı da var
Beyzan Haticesari35 yenj doğan köpük şampuan var e bebeğin kendi markası hem katkısız doğal hem de köpük oldugu için çok çabuk durulanıyor
Ogretmenanneyim Peki sizce ikiz anneleri kac haftalikken başlamalı alışverişe erken doğum olacağı için 😇 cevaplarsanız sevinirim
Geberikhamile Ogretmenanneyim ikiz hamileyim 16. Haftada başladım. Şuan 26. Haftadayim. Maması bezi kaldı. 28. Haftada yıkayıp cantami hazırlayacağım.
Geberikhamile Bütün kıyafetlerini Ana kucağını Ateşölçer, bakım örtüsü, Termos, Emzik vs aldim. İndirimlerden uygun bulduğum için hepsi e bebekten.
Mdneee123 Haticesari35 netten tavsiye etmem berbat bir hizmet netten bir kaç ürün siparisi verdim 7 gün sonra kargoya verildi ve dalga geçer gibi sadece ter bezi yollandı diğer ürünlerin hiçbiri yollanmadi neymiş tükenmiş madem öyle insan arar haber verir ürünler tükendi 1 ürün kaldı yollamamizi istermisiniz diye ama yok kendi kafalarına göre takılıyorlar ama mağazaya gidip alışverişimi yaptım hastane çıkışları zıbınlar battanilerini yazlık şortlu takimlarini ve lastikli çarşaf ini ordan aldım kumaşları güzel kaliteli tavsiye ederim ama gidip bakım almanız daha iyi
Gzmm14 Haticesari35 Valla bugün bende ilk siparişimi e bebekten. 2 tane yenidoğan takım, iki tane 3 aylık takım aldım 😊 bir de çok beğendiğim 9 aylık salopet aldım 😊
Hayalleredogru Haticesari35 ben biberon çatlak yağı güneş kremi gümüş kapak müslin örtü bebek arabası termos bebek temizleme pamuğu emzirme önlüğü biberon kaşığı anne sütü saklama poşeti ve kabı hamile yastığı göğüs pedi göğüs kremi buhar makinası depend ve Uni baby leke çıkarıcı almışım baktım da 😂