Arkadaşlar 10+2 haftalık hamileyim . Bugün alışverşe çıktım eve gelip baktığımda kanamam olduğunu gördüm . Yerleşme kanaması bu haftalara kalmaz diye düşünüyorum. Hastane yolundayım ama yolumuz biraz uzun , oraya varmadan belki böyle bişey yaşayanlardan bilgi alırım diye buraya yazıyorum