Merhaba 17+3 haftalık hamileyim ama bebek 18+3 bugün cok ağrım var sanki regl olacakmısım gibi öyle bi ağrı cok korkuyorum burda acile gitsemde bakılmıyo kadın doğumcu cagrılıyo oda kanama vs durumlarda sabah hemen kliniğe gitcem ama cok endişeliniyprum bu haftalarda bunlar normal mi acaba bir de sol tarafımj bıcak kesıyormuş gibi oluyor bebege bsey olmusmudur acaba dıye cok uzuluyorum