Bernadoruk Bugün ki rutin kontrolümde sonunda 2 cm açıklığım olmuş🙄nst de sancımda çıktı bebişte 4 kg olmuş eve yolladı sancını bekleyelim dedi🙄2 cm açıkla sancım ne zaman gelir acaba🤔
MasalAlparslanMom Bernadoruk 4 kg bebek için halâ sancı beklenilmesi iyimi kötümü bilemedim canım hakkında hayırlısı inşallah 🙋🏻♀️
Bernadoruk MasalAlparslanMom valla beklettiler şimdide normal deniycz ama bkalım diolar bende anlamadm olmuyosa niye bu kadr bekledim🤷🏻♀️
Bitanesi Bernadoruk maşallah dişleri çıkacak 😀doktorum bana öyle demişti ahahah 😂😂tez zamanda al yavrunu kucağına sende bende 🙏🙏
Gamzeliigelinn 39+4 oldum hala açıklık yok bir anda mı oluyor acaba bu açıklık artık daayanacak gücüm kalmadı 😔😔
Bernadoruk AhmetPelinKl 🤗🤗🤗valla pazartesiye kadar bekletcekler yine galiba canm hep eve yolluyolar en son hastaneye zincirliycem kndimi🤣
SimayBabacanYataan Bernadoruk bir avazda doğurursun inşallah cnm haftana takılma kiloda ultrasonda mutlaka şaşıyor..doğum hikayeni bekliyoruz..sıcak duş alıp yürüyüş yaparsan kaslarının gevşemesinde yardımcı oluyormuş..