Edera eğer çok sıvı su gibiyse gidip suyunuzu kontrol ettirin, enfeksiyon da olabilir mutlaka idrar testi yaptırın acilde. Endişelenmeyin bence az gelmiş sizin. Önlem amaçlı gidip kontrol yaptırın biz ne olduğunu bilemeyiz. benim bir keresinde fazla gelmişti su gibi sıvı gelmişti acile gittim ultrasonda suyunu kontrol ettiler, bir hafta sonra enfeksiyon olmuştum muhtemelen su geldiğinde de enfeksiyondandı. Eğer enfeksiyonsa ilaç veriyor geçiyor. Bir de acilen su tüketin bol bol🤗🤗