Defne2020 Arkadaşlar tam 32 haftalıkken mi gideyim rapor için doktora yada 32 ye girmeden bir gün öncesinden mi bilemedim hangisi uygun olur mesela salı günü 32 olacağım pazartesimi gideyim salı mı
iremcandir9 Defne2020 32. Haftaya girdiğinizde gideceksiniz raporunuzu almaya. Benim doktorum bu şekilde yönlendirmişti beni.
Serha Defne2020 32+0 olunca randevu al gel demişti bana doktorum öyle de yaptım çarşamba günü gideceğim inşallah