Sinayase herşey doğal döngüsünde olsun istiyorsanız bırakın bebeğiniz karar versin ozaman. Eğer sezaryen olmak istiyosanızda gene bırakın bebiş durabildiği kadar dursun kilosu fazlaysa kanala giremeyebiliyolar zaten ozaman sezaryen olursunuz ama normal istiyosanızda suni sancıyla açıklık yoksa yok yere acı çekmeye değmez gene beklemenizi öneririm şimdi 1 hafta önden gidiyo diye suni verseler normal için uğraşsanız bir süre sonra bebek strese gireceği için sezaryene alacaklar mecbur. Bebeğin doğumuna bebek karar versinden yanayım açıkçası ama sizin bebeğiniz sonuçta tercih gene sizin