Rumiladi Merhaba hanımlar doktor folik asit olarak Folidevit adlı tableti verdi. İçerisinde 5 metil folat yazıyor. Folik asitin 400 mcgden fazlası zararlı diye biliyorum. Napmalı acaba kullanan var mı aranızda