Asn99 kendini korkutma canım , Allah’ın izniyle bişey olmaz arkadasım doğuma 3 4 hafta kala oldu , onun sana göre biraz daha ağır geçmişti ağrıları vardı,
Kekik çayı tüketti
Ihlamur tüketti
Bol oksijen al ,
Temiz beslen. Çorba içi
Böyle ortamda sigar filan içiyosa ordan kesinlikle uzaklaş
İlaç vs zaten kullanamaz , gebe oldugu için istesede yasaktı..
Korkma sende kolay atlatırsın ,senin anlattıfna göre arkadasıam göre iyisin ,moral bozma strese girmeyin bebeğinizle 🦋