Zeysezer reglime üç dört gün vardı göğüslerim şişmiş vede ağrıyodu sonra belim ve kasığım ağrıdı dedimki heralde adet olcam bkliyorum bekliyorum olmuyo reglimi iki gün geçti test yaptım negatif çıktı sonra bi hafta geçti halen regl olmadım dedimki bi test daha yapayım bu sefer pozitif çıktı şuan 9 haftalık hamileyim😁