Merhaba hanımlar. İlk gebeliğimde kızım olacağına o kadar emindim ki doktor erkek dese bile inanmazdım içime kızım olcağı doğuyordu. Evlat ayrımı yaptığımdan dğil yanlış anlaşılmasın. Şimdi 2 gebeliğim ve yine ısrarla kız hissediyordum 2 doktorda erkek dedi biri 21 haftalık biride 23 haftalıkken. Ama ilginç bir şekilde kızım olacğaını düşünüyorum. Benm gibi olan var mı acaba? Hayırlı sağlıklı sıhhatlı doğsunlar inşAllah Rabbim isteyen arayan herkesede nasip etsin