Buketar Kızlar bu muayene ne zamandan itibaren yapılıyor ve muhakkak yapılması gerekiyor mu? Ben 38+6 yım bugün ama doktorum şu ana kadar hiç bu muayeneyi yapmadı...
-gyns- Buketar Ben 37+6 da oldum.. Benim hekimim 38 haftada öneriyor.. Ama bazı hekimler daha erken, bazıları daha geç, bazıları ise doğum anında önerebiliyorlar.. Boşuna stres yapmayın.. Hekiminiz sizin için en doğruckararı verecektir👍🏼..
Buketar Diğer yandan normal doğuma engel bir durumumun da olmadığını söyledi ama hep konuşuluyor duyuyorum merak ettim ben de
Busra44bus Ben doktoruma sorduğumda çatı muayenesi yapicak mısınız diye zaten ultrasonda ben bakıyorum çatı aralığına bi problem olmaz demişti. 🤷♀️
Buketar Busra44bus öyleyse ille de yapılması şart değil gibi anlıyorum yorumunuzdan.. benim de ultrasondan gördüğü kadarıyla yorum yapıyor çünkü
Buketar ayse98 hmm benim şu ana kadar hiç sancım olmadı, NSTde çıkıyor tabii ama kendim hissetmiyorum, belki de o nedenle gerek görmemiştir...