Merhaba kızlarr, Mardinde yaşıyorum.normalde cihanpolde arjen hocaya gidiyordum çok memnundum bu hafta sezaryana alacaktı 39.haftamdayım fakat kendisi sağlık problemlerinden dolayı ameliyat oldugu için bir hafta yok 🤦🏻♀️ Mehmet emin ayağ ı çok duydum onda yapmayı düşünüyorum,aranızda yapan varsa tecrübesini paylaşabilir mi acaba memnun kaldınız mı ?