Cennet-polat Biz bı ara Baran dedik öyle sevdik kizim bile hep resim yaptı birinin altına baran yazdı sonra duyanlar Kürt ismi koymayın fln dedi eşim vazgcti. Atalay dedi ben Talha dedim yağız yiğit umut birsuru isim var akıllarda ama karar veremiyoruz bende senin gbi düşünüyorum ismiyle hitap edeyim ağzım alışsın birde tulum seti yaptrmak istiyorum ama yaptiramadim haliyle