Fatmaerarslan İlk gebeliğim merak ediyorum doğumun başladığını nasıl anladınız kız erkek bebekleri kaçıncı haftada geliyor 🤷🏻♀️
kucuktosbik27 Fatmaerarslan valla kız erken gelir diyorlar 39+3 olduk daha gelmedi 36 da bi niyetlendi sonra vazgeçti çocuğum😂 arkadaşımın erkek di 40+6 da sezaryenle aldılar artık kanala inemedi tosuncuk
Sadece_anne Fatmaerarslan Akşam 10 gibi nişanım gelmişti gecede 2 de suyum geldi o sekilde anlamistim