Mercimegim4 Kızlar 8. Hafta dayım kasığım diken batar gibi ağrılar girip çıkıyor kahkaha falan atıncada Bi anda ağrı sağlanıyor çıkıyor. Bnlarr normal mi sizde de böyle oldu mu?
2oglusannesi Mercimegim4 merhaba Mercimegim4 merhaba 4 aya kadar kasık sancilanmasi olabiliyor adet sancisi şeklinde bide üşütmemeye dikkat edin o sebeple de sanci oluyor
Mercimegim4 2oglusannesi adet sanıcısı gibi de oluyor bıçak saplanır gibi de dakika da 4 kere giriyor endişelenmeye başladım inanın
2oglusannesi Mercimegim4 yok o üşütmeden yani gazdandir ilk aylarda cok oluyor kaygılanmayin bel bolgenizi sarın sıcak tutun kendinizi ve vesveseler ile boşuna üzmeyin kendinizi normal şeyler bunlar
Mercimegim4 2oglusannesi doktora gittim canım. Rahimde bişi gördüm ama belli belirsiz emin olamadım seni de panikletmek istemem ama progestan başlayalım dedi inşallah bişi olmaz endişelendim biraz