Tugce_90 Merhaba 8+3 hamileyim. Karnımın içinde gerginlikten kaynaklı gibi ağrı acı var neden acaba? Sanki midemin olduğu taraf ağrıyor böle durum yaşayan varmi? Acaba midemmi ağrıyo bilmiyorumda
Yesim1992 Tugce_90 Benm de öleydi canm. Zamanla geciyo ama bi doktoruna danış istersen herkes de aynı şey olmuyo
Tugce_90 Yesim1992 acaba mide mi ağrıyo bilmiyorum ki ama karın bölgemin içi acıyo resmen doktor size ne demişti?