ElifAkaln ben 16 haftaya kadar böyle kanamalar ve düşük tehlikesi ile geçirdim. Kesinlikle hiç bir iş yapmadım sadece tuvalet ve yemeğe kalktım. Doktorumda böyle istedi. Yiyecek konusunda ise bulantım falan olmadı rahattım ama herşeyi yemedim işlenmiş gıda mesela asla yemedim sucuk sosis salam falan. Kahve düşüğe ve erken doğuma sebep olur doktorumda içme dedi kesinlikle içmedim. İğne oldum proluton. İçinde maydonoz olan yemek yada salatalarıda yemedim. Yiceğim sebzeleride internetten bakarak araştırdım. Mesela burda ebegümeci diye bir ot yemeği var yemedim. Adet söktürücü olarak bilinir. Bunları araştır internete yaz çıkar karşına ona göre temkinli gidersin. Ama yinede kafanı rahat tut bazen hiç birşey elimizde olmuyor.