Kızlar isim konusunda kafam çok karışık 32 haftalik olduk ismi daha belli değil eşim karışmıyor sne sıkıntıyı cekiyosun ne istersen o olsun dedi 2 bebeğimi kaybettim buda zor süreç geçirdim kan pıhtılaşmam var hep ignelerle geldik bu aylara …
İsim konusu bende olduğu için karar veremedim yardımcı olurmusunuz . İçimden Hamza ismi geçiyor.aklım da Ali Asaf diyor eşimin ismi Ali asker kendisi hep nişanlıyken Ali koyacam derdim babasının oglu olsun eğer şehit olursam oglumla ismini yasatirim diyordum. ( Eşim vurulmuştu ondan sonra bu kararı almıştım ) şimdi hangisini koymaliyim ogluma …