Ayselcnt evet iki sene önce normal doğum yaptım şimdi ikinci gelcek inşallah ilkini normal yaptığım için buda öyle olcak terslik olmazsa ki sanmıyorum olacağını sancı da adet sancısı gibi geceleri oluyo ama açılma yok salı günü gitmiştim yarın gidcem kontrole