Tubiayse canm aynı sorun ilk haftalar bende de olmuştu 3 gün sürdü doktorum progestan vermişti ağız yoluyla kullandım ve bolca dinlendim ayağımın altına yastık koydum çok şükür ilaçtan sonra kesildi,bazen yerleşme kanaması bazende düşük tehlikesi olabiliyor ama leke rengi pembe veya kırmızıysa bide ağrın varsa tehlikeli olabiliyor doktoruna bilgi ver ve bı muayene ol cnm içini ferah tut Allah’ın izniyle inşallah birsy olmaz 🙏