Gebeliğimin başından beri sarı akıntı problemi yaşıyorum zaten bir aydır gelen akıntılarımda şunu fark ettim az geldiği zamanlar kuruyo ip gibi oluyo bazende çok geliyor ama afedersiniz sümük yapısı gibi oluyor yoğun ve kıvamlı oluyo rengide krem sarı beyaz değişiyor. Doktora sordum fitil verdi ama yanma yaptığı için ikincisini kullanmadım normalde gebeliğimin başından beri sarı akıntım var ve çok oluyordu ama kaç kere idrar tahlili yapıldıysa temiz çıktı. Sizde bu tarz akıntı problemi yaşıyorsanız doktorunuz ne diyor bu duruma?