zeynpdemiiir Kent hastanesinde ki Uğur Beye de Hüseyin Beye de gittim. Bence doktor işi tamamen elektrik işi. Uğur bey çok tecrübeli bir doktor ancak iletişimi zayıf. Ultrasonda baktı baktı ve sadece her şey yolunda dedi. Ama iyi bir doktor. Ve yerinde müdahalelleri var. Hüseyin Beye gittim. Detaylımı da onda yaptırdım hatta. İlk gittim bana 10 dakika gebelik ile ilgili bilgi verdi. Neler yemeliyim nelere dikkat etmeliyim vs. Tatlı cana yakın bir doktor. Ama yine de Kent hastanesinden dolayımı,doktorlardan dolayımı bilemiyorum. Orda doğum yapmak istemiyorum,32. Haftamdayım umarım zorunda kalmam. Devlette doğum yapmak istiyorum çünkü orda ki ferahlığı,temizliği,konforu Giresunda bulunan 2 hastanede de bulamadım. Bu arada Kent hastanesinde Bebek yoğun bakım odası yok. ALLAH yaşatmasın ama böyle bir durum olursa bebeği başka hastaneye gönderiyorlar. Kent hastanesi çok basık,çok kalabalık. Odaların çoğu apartman boşluğuna bakıyor. Ben devlette Uğur Çobanoğluna gidiyorum.Arada bebeği renkli görmek için Hüseyin Mıhçıya gidiyorum.Bir devlet hastanesinin bu kadar donanımlı ilgili,işini seven hemşireler ve doktorlarının olduğunu hiç görmemiştim 😃