Düşüncelerinizi merak ediyorum…
Şahsi olarak böyle şeylerden korktugum ve güvenemdiğim için zaten kendimi bildim bileli ilaç aşı vs kullanmam mesela doğalcıyım ,
eskiden ne nasıl yapılıyorsa bildiğim sordgum kadarı ile onları yapmaya çalışırım
{{=bu benim görüşüm saygılı yorumlar bekliyorum ,elelştiri ve saygısız yorum yapacaklar yazmasın tartışma çıkarıp strese sokmayalım birbirimizi görüşlerinizi veya varsa başınıza gelen bişey merak ediyorum 🦋 }}}
Bu tarz bi çok şey görünce iiyice kötü oluyorum ,birde bi tanıdığım ablada bebeğine suda eriyen gaz sancısı ilaç vericekti ,ilacın içeriğini okudugunda domuz plesantssı var yazıyordu , diğerini pahalı sigorta karşılamıyor diye devlet bunu veriyor dedi şimdi o ilacı da sorup araştırıcam