Her ne kadar korksam da bebegimin ilk anını görmek için epidural olacaktım ama hamilelikte sag bedemcigimin altında nohut büyüklüğün de et parçası çıktı genel anestezi dediler istersem dogumdan sonra da alabilirlermiş ama ben bebek tek kalmasın die dogumdan genel anestezi ile ikisini birden alsınlar dedim ama ne yapcam bilmiyorum kararsızım 😏 sizce ne yapsam?