Merhaba arkadaslar, gurcan beyden randevuyu nasil aldiniz? Doktor yonlendirdi beni numara verdiler, sekreteri de gun verdi o gun gelince arayin saat vercez dediler.. ama bi korkuyorum o gun telefonu ya acmazlarsa falan diye? Bu sekilde alip sorun yasayan oldu mu?