Kızlar miyop olduğum için lens kullanıyorum. Normal doğumda çıkartmam gerekmez diymi. Amcamın kızı doğumda çıkarttı fakat sezeryan olmuştu o. Benimde 3 numara gözlerim görmüyor. Bebeğim doğunca net şekilde görmek istiyorum 😂😂 çıkartmasak da olur galiba dimi 😁