Deletedmom_5 Haftadayım yarın 33 olacak 1 haftadır sarı renkli yoğun akıntım var ve akıntı gelirkende adet olacakmışım gibi bel ağrım oluyor hatta bazen akıntı gelince acaba kanmı geldi diye korkup bakıyorum adet olur gibi sıcak biseyler iniyo ara sıra. Bebek hareketlerini kasılma olarak hissediyorum tekme atmayı kesti artık hep toplanıyor bir yerlere. Normalmi bu yoksa su falanmı geliyor 1 kereye mahsus olsa nişan geldi sanardım ama devamlı 1 haftadır var
Polina- Deletedmom_5 enfeksiyon yüzünden ağırlar kasılmalar o adet olma hissi aynısı bende de vardı antibiyotik kullandım doktor erken doğum riski yapar dedi geçti ama şimdi tekrar başladı Benim 🤦🏼♀️
busraoguzhan Deletedmom_5 bende 32+4 oldum gğn ay sancıları aynı şeyleri yaşıyorum bende rahim yumuşuyo ve artık kendini doğuma hazırlıyo korkma bunlar çok normal benim ikinci doğumum olduğu için içim rahat 😊
Arzu3981 Deletedmom_5 bende 30+3 günlük hamileyim. Vajinada batma, yanma ve sarı- yeşilimtrak bir akıntım vardı. Dr enfeksiyon olduğu için ilaç verdi daha ilk kullanımda geçirdi diyebilirim. İdrar yolu enfeksiyonunuz yoktur ama vajinit olmuş olabilirsiniz.
Hilalibrahimkartalms16 Deletedmom_5 bende de idrar yaparken sıkıntı oluyo canım sıkışıyo bende 32+1 im
Arzu3981 Deletedmom_5 vajinit vajinanın iltihaplanması oluyor malesef idrar tahlili ile çıkmaz. Dr unuz ya şikayetlerinize göre ilaç başlamalı ya da muayene etmeli.