Kendinizi çok rahat bırakın bence. Hep diyolar ya bebek yapmak için ilişki değil düşünmeden yapılınca oluyo diye. Ay bence doğru 🤭 bence siz de biraz unutmaya çalışıp süreci akışına bırakın regli bekleyin. Ben ilk denememizde beş gün regl gecikmesinden sonra test yaptım negatif çıkmış çok üzülmüş ve şaşırmıştım ertesi gün de adet olmuştum. İkinci ay dedim 10 gün gecikmeyi bekliycem zamanı düşünmicem 😅 ama ramazandı oruç çok yormaya başladı dedim nolur nolmaz regl gecikmesinin 7.günü yaptım pozitifti. İlk ay kendimi sıkmıştım stres yapıyodum olmayacak diye üzülüyordum. Bir seneye kadar çok normalmiş olmaması sonra kasmayı bıraktım hemen oldu😅 folik asit desteği ve bence omega3 çok önemli.