AycanAycan19 Son 7 gün çok heyecanlıyız. 7 gunden daha mi erken yada dahami geç gelir diyede dusunmeden edemiyoruz. Sizlerde ne var ne yok agri sanci varmi nasil geciyor son haftalar🤩🥰
Selinkrkaya AycanAycan19 benimde 7 günüm kaldii cok heyecanliyim bide aşiri bel ağrim var yuruyemiyorum sende var mi
Eymenkuzusu AycanAycan19 benimde 6 günüm var ne heyecan ne korku 🤭 sancim oluyor ama cok siddetli degil. Nisanimda gelmedi. Bekliyorum bakalm ne zamn gelecek 😌
Saniss AycanAycan19 son 8de benim 🤭 belli başlı şeyler harici bi belirti yok bebek çok toparlanıyor karnımda o kadar 🤷🏻♀️
AycanAycan19 Selinkrkaya oo masallah ayniyiz benim cok ayakta kalinca agriyoo ayagimdan cok cekiyorum bnde aol ayagimin uzerine basamiyorum durduk yere birsey olduuu 1 aydir öyle.
AycanAycan19 Eymenkuzusu bnde bkliyorum bi belirti bisey ama tik yokk bol bol hareket var bizimkinde bu arada ismi eymen mi olcak kullanici adindan dolayi sormak istedim🤩
AycanAycan19 Saniss ben ayagimi neyi bilmiyorum yumurta gibi bi tarfimi yamultuyo direnir gibi bi hareket yapiyo sagli sollu cekistiriyo resmen karnimi🤩
AycanAycan19 Hurivet aa neden korkuyomusunuz ondan mi bnde aksine korku falan hicbisey yok sezeryan olcam diye korkuyorum 38+3 de 3750 dedi korktum dahada kilo alirsa beni sezeryane mi alirlar diye 😵
Eymenkuzusu AycanAycan19 evet Allah nasip ederse Murat Eymen olacak. Benm bebegimde cok hareketli yeri hic daralmadi heralde 😅
Saniss AycanAycan19 evet evet böyle yumruk gibi yumurta gibi bi yer şişiyo sert oluyor o kısım yolunu mu bulmaya çalışıyor hiç bilmiyorum 🤣🙈
AycanAycan19 Eymenkuzusu eymenler oyle oluyo demek ki bizimde eymen nasip olursa eger 🤩 bnde diyorum yeri hic daralmamis bunun 😁🤭
IsBtlZmr AycanAycan19 benim de son 7😱 2 haftadır 2 cm açıklıkla geziyorum ama bebeğim yukarıda inmeye de niyeti yok🤦🏻♀️
mukaddesmasal IsBtlZmr benim de yukarda acaba inmese nasıl olacak sezeryan mi olacak benimde son 9 gün
IsBtlZmr mukaddesmasal hiç bilmiyorum perşembe kontrolüm var belli olur ne olacağı ama 2 cm açıklıkta da sezaryen üzer 😔