Kızlar son 1 haftadır aşırı sinirleniyorum yanımdaki iyi bişey bile söylese aşırı sinir oluyorum ağzımdan ateş çıkacak nerdeyse.Acayip stres oluyorum 32. Haftadayım niye böyle oluyoki ya hormonlardanmı son haftalar oluyor ondanmı bilmiyorumda çok geriyo bu durum beni