HasAdMe Canim yanlis hatirlamiyosam magnette 2 tane doktor var biri bayan ben ona gittim ismi tubaydı ama acayip soguk ve ilgisizdi 🙄
mrw HasAdMe evet oyleymis merak ettim ilgisini falan iyi olsaydo orda dogum yapicaktim o yuzden sormuştum tesekkur ederim
Mmelekannem Ben magnette Gökalp beye gittim çok ilgili ve sevecen bir adam baya da tecrübeli tavsiye ederim Doğum ücreti de yanlış hatırlamıyorsam 3 bin sanırım 👍🏻😊
Kaderyunus Ben Tekden Hastanesi Ahmet Acer'e gidiyorum doğum ücretlerini henüz bilmiyorum ama eğer Ahmet beyden memnun kalmasaydım kesinlikle Gökalp ÖNER'e giderdim Magnet hastanesinde eczacım önermişti yorumlarda da çok güzel şeyler yazıyordu 🙂
Kaderyunus mrw teşekkür ederim. 🙂 peki herhangi bi paketi mevcut mu oda süslemesi fotoğraf çekimi biliyor musunuz ? 😊