Eylul61 Herkese merhaba . İki isim arasında kararsız kaldım. Yağız ismi cok güzel fakat telafuzu zor gibime geliyor. Yusuf eymen de güzel fakat 3 çocuktan biri eymen. Siz ne düşünüyorsunuz.
Zelsonr Eylul61 Canım yani benim fikrimce Yusuf ismi de çok ama Yusuf Eymen söylemesi daha güzel geliyor ve anlamları da güzel👌💕