Sehla92 Merhaba kizlar. 5 ocak dogum yaptim sezeryan. Gobeyim biraz inişmişdi simdi daha cok şiş. Bir inişir bir şişiyor. Neden ola bilir?
Mymom_61 Sehla92 Hmmm bende kullanıyorum iki haftaligim daha ama bayağı fayda etti nerdeyse gün boyu takıyorum çok az kaldı göbek gider insallah bir kaç aya o da diye umut ediyorum
Mymom_61 Ates21 yok ya ben de hiç yapmadı ayrem korse aldım çokta rahat şu an ikinci kademesine geçtim hatta