babyme_ay Geçmiş olsun canım. Ben de geçirdim ama hamilelikte değildi ama ensemin hemen üzerinde paradan daha büyüktü. Doktora gittim özelden kortizon iğve vurdu çıkar dediler bekle bekle yok. Sonra yaşlı bir teyzemiz sarımsak önerdi ama erkek berberi yapıyor dedi. Babam kendi berberine götürdü bizden tuz sarımsak istedi aldık gittik. O bölgeyi jiletle çok minik minik kare şeklinde kesik attı azıcık kanadı sonra sarımsağı tuza batırdı sürdü baya bi. Canım çok fazla yandı ama dayanıyorsun. Sonda 3 gün banyo yapma kabuk bağlayacak kavlatma dedi. Sonra kabuk kendi düşünce bida gel dedi gittik orada tüyler çıkmıştı adam orayı temizledi ve bida aynı şeyi yaptı saçım çıktı canım. Eskilerin yöntem Her zaman tutuyor, 🙃🙃😂😂