Kızlar dünden beri şakaklarımda ağrı var geçmiyor. Bugün de başım çok fazla döndü gözlerim karardı midem bulandı ve kustum. 3.5 aylık hamileyim. Böyle bişey yaşayan varmı. Daha önce bi kere daha böyle olmuştu. Hemen hastaneye gittin. Progestan kullanıyordum doktorum ondandır dedi. Ama bayadır bu ilacı içmiyorum. Şuan neden öyle oldu hiç bir fikrim yok