Cuma günü ikili tarama testi yaptırdım 10+6 lık bebeğim doktorum ense kalınlığını gösterdi o yüzden yapabiliriz dedi testi sıkıntı yok dedi bende sonuç çıktım ama sonuçta PDF ektedir yazıyor onu anlayamadım değerleri yazmıyor daha acaba doktor mu görebilir değerleri kafam karıştı ??