Güzel pazarlarınız olsun güzel anneler🌸❤️size birşey sorucağım
Benden bebege besin giden damar tıkalı imiş
Aspirin kullanıyorum ama hala açılmadı
Bebekde gelişim geriliği yapıyomıs anneyi zehirleyebilirmiş
Bu konuda da fikri olan var mı acaba
Bebege besleyen damar tıkalıysa nasıl beslenir aç kalmaz mı
Birde İnternette okudum damar tıkanıklıgında dogumda anne masada kalabiliyormuş 😔
Bana bişey olur mu fikri olan var mı