Anne_adayi57 Kizlar merak ediyorum hastane çantamı hazırladım ama atistirmalik biseyler koymam gerekir mı yoksa doğumdan sonra hemen yemek veriyolar mı bilenler yardımcı olabilir mi ❤
Eminos123 Anne_adayi57 bana yemek gelmisti ama ablama gelmemis farkli senelerde ayni hastanede dogum yaptik kuruyemis koyun
Basakgul Anne_adayi57 Ben alacaklarımi söyleyeyim. Fındık,ceviz,incir,hurma, tuzlu kraker ve hipp anne çayımı koyacağım ☺️
Kumru_ Anne_adayi57 Bana yemek gelmişti (özel hastane) ama tatsiz tuzsuz çorba, şekersiz komposto falan🤪🤭Eşim gidip dışardan yemek, meyve suyu ve abur cubur getirmişti
mlkkk Anne_adayi57 çerez bisküvi türü atıştırmalılar koyun normal Doğum olursa belki aç durma derler yersin yada doğumdan sonra yersin
3prensesannesiii Anne_adayi57 2 kere doğum yaptım ikisinde de yemek gelmedi eşim aldı dışarıdan hastane çantama kuruyemiş koydum ben yinede ☺️
plakayerli Anne_adayi57 ben de şimdi marketten geldim, leblebi, hurma, çikolata yulaflı bisküvi filan aldım
Betl Anne_adayi57 İlk doğum yaptığın gibi kek tarzı tatlı birşeyler yemeni istiyorlar kan sekerin düştüğü için ama odaya gectigin gibi yemek yiyebilirsin istediğin ne varsa